menu search Button Services
search

Sa Cova Tancada, excursió a Alcúdia.

excursio sa cova tancada
Sa Cova Tancada en Alcudia Mallorca

Excursió a Sa Cova Tancada, Alcúdia. Distància 5 km, temps 2:30h, dificultat alta.

Update 09/02/23. L'excursió a Sa Cova Tancada transcorre a la zona muntanyosa que divideix les badies de Pollença i d'Alcúdia en el terme municipal d'Alcúdia. En aquesta zona muntanyosa hi ha multitud d'itineraris per a senderistes tots ells molt ben marcats. Altres excursions destacades a la zona són la pujada a la Talaia d'Alcúdia o la ruta fins a la platja del Coll Baix.

Sa Cova Tancada està ubicada en el Cap de Menorca a la badia d'Alcúdia. La cova té el seu accés a 10 metres sobre el nivell del mar i presenta nombroses formacions calcàries.

El recorregut per la cova és d'uns 250m aproximadament i transcorre per diverses càmeres on la principal té en alguns punts més de 10 metres d'altura. La bellesa de sa Cova Tancada és comparable en tot el seu recorregut a altres famoses coves de l'illa condicionades per a la visita de públic.

"L'últim tram de l'excursió a Sa Cova Tancada és dificultós i cal extremar precaucions."

La ruta que condueix a Sa Cova Tancada transcorre per zona muntanyosa amb dificultat mitjana en la majoria del seu recorregut i al final augmenta la dificultat ja que cal baixar per zona rocosa amb força pendent.

Durant l'excursió a Sa Cova Tancada travessem zona de bosc de pi i en el tram proper a la cova podem gaudir de belles vistes a la badia d'Alcúdia.

"L'interior de Sa Cova Tancada és de grans dimensions amb nombroses formacions calcàries."

La zona on s'ubica Sa Cova Tancada presenta diferents itineraris , el més fàcil té el seu inici a meitat de camí en direcció a la platja del Coll Baix.

En el seu inici es puja per un camí força ampli, normalment tancat amb una cadena. Transcorreguts uns 30 minuts quan comença la baixada i s'albira el mar s'ha de continuar per un senderó situat a l'esquerra. Els següents 30 minuts són gairebé sempre en baixada i finalment s'arriba a Sa Cova Tancada.

Per fer l'excursió a Sa Cova Tancada cal portar bon calçat, llanterna i anar en grup, no és una excursió aconsellable per a nens menors de 12 anys. Si realitzes l'excursió a l'estiu podràs banyar-te davant de la cova tenint en compte que és zona rocosa i l'entrada i sortida al mar és dificultosa.

"Troba fàcilment en mallorca-touristguide.cat els principals llocs de Mallorca"

Com Arribar:

Des de Alcúdia haurà de prendre el carrer Xara en direcció a la zona residencial Mal Pas o Bonaire, a l'entrada de la zona residencial prendrà el primer desviament a la dreta en direcció al Coll Baix i seguirà sempre recte. Ja dins del bosc després d'uns quilòmetres veurà a la dreta un petit camí tancat amb una cadena, és l'accés a la ruta de sa Cova Tancada.

Recomanem a prop de Sa Cova Tancada, excursió a Alcúdia.

A prop de Sa Cova Tancada, excursió a Alcúdia.

Excursions
x
excursio sa cova tancada Sa Cova Tancada en Alcudia Mallorca

Aquest lloc web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, feu clic a l'enllaç per obtenir més informació.

ACCEPTAR REBUTJAR

Actualitat

LiveCams

Platges, Localitats, Excursions ...

Restaurants, Allotjament, Compres ...