menu search Button Services

PLAYA COLL BAIX FONDO
PLAYA COLL BAIX BAJO ARBOL
PLAYA COLL BAIX CALMA

Es Coll Baix, espectacular platja verge en el terme d'Alcúdia. És de petits còdols i sorra, de difícil accés i poc freqüentada.

Update 09/02/23. Es Coll Baix és una espectacular cala de petits còdols i sorra situada al municipi d'Alcúdia. Es troba allunyada de nuclis urbans en un entorn molt bonic.

És una de les cales més belles de Mallorca. És poc freqüentada, únicament en caps de setmana i durant el mes d'agost és quan rep més visites, sobretot residents amb les seves embarcacions d'esbarjo. És habitual la pràctica del nudisme a la platja d'Es Coll Baix.

El mar està sempre molt net i presenta uns colors espectaculars a causa del seu fons de sorra que alterna amb zones de roques i algues. A vegades hi ha una mica de onatge ja que la platja està bastant oberta al mar. El fons marí és molt bell, aconsellem portar màscara i aletes.

Aquesta platja té unes dimensions força importants, uns 300m de longitud per 80m d'ample en algunes zones. Es troba a la part baixa d'una àrea muntanyosa. En aquesta zona muntanyosa trobem boscos de pins i cims amb vistes espectaculars.

Es pot arribar per mar des del port d'Alcúdia. El recorregut per terra és el que trien la majoria d'excursionistes, hi ha un camí en bon estat tot i que està sense asfaltar i arriba bastant prop de la platja. Es pot fer en cotxe, amb bicicleta o a peu i transcorre enmig del bosc fins a una zona d'aparcament. Aconsellem portar bon calçat ja que l'accés és difícil.

Pot ser del teu interès. Els restaurants més destacats d'Alcúdia.

"Troba fàcilment en mallorca-touristguide.cat els principals llocs de Mallorca"

Com Arribar:

Si decideix anar per mar, les embarcacions turístiques del Port d'Alcúdia diàriament realitzen l'excursió. Per anar per terra, primerament haurà d'arribar fins a la localitat d'Alcúdia i seguidament dirigir-se cap a la urbanització de Bonaire o Mal Pas. Just a l'arribada del Mal Pas haurà de girar a la dreta i seguir sempre recte. Al final del camí d'asfalt s'ha de continuar transitant per un camí de terra en bon estat fins a la zona d'aparcament. L'últim tram s'ha de fer a peu per un estret sender durant uns 20 minuts.

A prop de Es Coll Baix

Recomanem a prop de Es Coll Baix

Platges
x
PLAYA COLL BAIX LEJOS PLAYA COLL BAIX IZQUIERDA Es Coll Baix mallorca PLAYA COLL BAIX ORILLA PLAYA COLL BAIX AEREA PLAYA COLL BAIX AMPLIA PLAYA COLL BAIX CIELO PLAYA COLL BAIX ABAJO PLAYA COLL BAIX CAMINO PLAYA COLL BAIX AVE PLAYA COLL BAIX DERECHA PLAYA COLL BAIX FONDO PLAYA COLL BAIX BAJO ARBOL PLAYA COLL BAIX CALMA

Aquest lloc web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, feu clic a l'enllaç per obtenir més informació.

ACCEPTAR REBUTJAR

Actualitat

LiveCams

Platges, Localitats, Excursions ...

Restaurants, Allotjament, Compres ...